top of page

HELLO STRANGER


3 ... 2 ... 1 ... GO! Hello Stranger, you are on my blog. A few tags about me:

ABOTU ME: // woman // architect // 26 yo // 4 years working in the profession INTERESTS: // Music // fashion // design // reading and collecting kmag WARDROBE: // velvet patent // leather // lace // minimal // black // white //animal prints // biker jackets

I plan to treat this space as a kind of moodboard. In this space I'm also going to post some private posts: the garment, expressing my feelings in relation to a particular genre of music / song / LP / EP / cover - these things turns me on. Because of the nature of the person I am - hypersensitive - it's highly possible, that I'll post a lot in here.

Read, watch, express your opinion.

Stay tuned! kaemtze

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3... 2...1... START!

Hello Stranger, jesteś na moim blogu. Kilka tagów o mnie:

METRYCZKA: // kobieta // 26 lat // architekt od 4 lat pracujący w zawodzie

ZAINTERESOWANIA: // muzyka // moda // design // czytanie i kolekcjonowanie KMAGa

GARDEROBA: welur // lakierowana skóra // koronka // skóra // minimal // biel // czerń // zwierzęce printy // ramoneska //

LOGO: co z tym logo?

W Internecie jestem KAEMTZE - ae czytane jak długie e, fonetyczne "æ". Znaczenie może kiedyś zostanie poddane analizie.

Przestrzeń tę planuję traktować jako swoisty moodboard. W przestrzeni tej również mam zamiar umieszczać nieco prywaty: elementy garderoby, wyrażające moje odczucia względem danego gatunku muzycznego / utworu / LP / EP/ okładki - takie rzeczy mnie ruszają. Ponieważ z natury jestem osobą nadwrażliwą, inspiruje mnie, wzrusza i oburza mnóstwo bodźców. Mam też w pewnym stopniu skłonności natury ekshibicjonistycznej, zatem całkiem możliwym jest, iż wolnych chwilach będzie się tu ze mnie twórczo ulewało.

Zachęcam do czytania, patrzenia, wyrażania opinii.

Stay tuned!

kaemtze

FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

Nie ma jeszcze tagów.
bottom of page